7.9.2015

טיפים לעיצוב והדפסת פנקסי חשבוניות

פנקסי חשבוניות הם כלי עבודה פשוט ונוח לשימוש. פנקסי חשבוניות מס הם מסמך מסחרי המתעד עסקה בין קונה למוכר, או בין מעניק השירות למקבל השירות. למעשה, חלה חובה על כל בית עסק לנהל מערכת חשבונות לפי חוק מס ערך מוסף ודרישות מס הכנסה.

בעל העסק יכול לנהל את פנקסיו או חלק מהם באמצעות מערכת מחשב. ניהול חשבונות בצורה ממוחשבת צריך להיות בהתאם לתקנים אשר נקבעו בהגדרות מערכת חשבונות ממוחשבת.


עסקים קטנים עד בינוניים בד"כ משתמשים בפנקסי חשבוניות לצורך ניהול חשבונות. הדפסת פנקסים וחשבוניות בבית דפוס הינה דרך פשוטה, נוחה וזולה יחסית, לכן אפשרות זו שימושית מאוד בחברות רבות. לקריאה במאמר בנושא טיפים לעיצוב והדפסת פנקסי חשבוניות.

עיצוב והדפסת פנקסים וחשבוניות

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה